keskiviikko 2. kesäkuuta 2010

ALOITIN UUDEN BLOGIN

Moi kaikki! 
Aloitin uuden blogin, koska edellisessä en oikein vielä ollut tutustunut blogin kaikkiin mahdollisuuksiin ja lopulta kävi sitten niin että onnistuin muuttamaan HTML-koodia enkä saanut sitä takaisin, joten päätin aloittaa uuden blogin. Eipä mulla sitten juuri muuta, mutta tässä hiukan vanhoja kuvia vanhojen aikojen muistoksi:
Tässä Papu1 tuli majaani:
Tässä olen Krucion puheilla...


Tässä olen Pandukingin majassa!












Tässä Stella laulaa... Sitä on ikävä kun se lähti sinne Afrikkaan!
















Noniinnn, nyt sitten muihin asioihin. Multa voi pyytää tehtäviin apua! Oon tehny ne kaikki, ja mun vanhassa blogissa (pallopallo.blogspot.com) löytyy vinkkejä. Oon myös apupanda ja seuraan muidenkin blogeja ja olen monien pandojen kaveri, ja olen ystävällinen niille ketkä ovat sitä minulle. Menetän joskus kyllä hermoni.. ;o Mutta niinn, eipäs mulla mitään kummoista sitten ollut. Haluan linkin Panfun sivuille!! Ja aloitan ehkä huomenna kirjoittamaan tarinaa tai ainakin ylihuomenna... Lukekaa, siitä tulee hyvä!

Tsekatkaa: dikisenblogi.blogspot.com

Toi on mun kaverin blogi!

Mulla on Panfussa kavereita: Figi39, Diki78, Marsu040, SuperKille, Sumppa23, ja mooooooooonia muita!


4 kommenttia:

  1. Oho:D noi kuvat meni vähän oudosti taisiis noi kuvatekstit ::DD

    VastaaPoista
  2. mä on jostain syystä nähnyt noita kuvia! en tiä miks =(

    VastaaPoista
  3. Hienoja kuvia! Tykkäätkö futiksesta kun nimes on pallopallo? Mä tykkään ainaskin.

    VastaaPoista
  4. moi pallopallo111!111111 älä välitä kirjotus virheistä.elin iooon cata ja haluisin yhen asian tietää .mnmiten saa kuvan omaan blogiin koska en tiijä niin voisit kirjottaa siitä seuraaavassa kirjoituksessasasi.pliis jakato mun blogi

    VastaaPoista