maanantai 7. kesäkuuta 2010

Piirustuskilpailu

Moi, kai osallistuitte piirustuskisaan? Mä osallistuin, tässä on mun kuva, tein sen koneella:


Hehheh se on Rihakvi ja se osaa uida tooooooosi hyvin. Siks se on maauimalassa. Kirjotin mukaan myös pienen stoorin mutta sitä en muista joten HAHHAA! Ette saa kuulla sitä.
 Koulut loppu WOOHOO ei kyllä jotenki tunnu siltä. ;o
Päihitin KRUCION. Se sai ansionsa mukaan, uhkas kyl palata mutta me ollaan valmiina eiks jea? Ei sen kannattais kyllä palata, koska tällä kertaa Max saattaa olla vähän varovaisempi ja ehkä jopa onnistua leikkaamaan ne viikset irti... Tai sitten minä! hahahaha se oli mun idea alunperinkin mutta mistään en saksia löytänyt :(
 Mä tosiaan toivon että voitan sen satulan, se ois niin kivaa! Mutta mun tarinassa oli 11 lausetta, voiko se haitata niin paljon? ;(((( Koska joka ikinen lause piti tarinaa koossa!!!! Toivottavasti Max ja Ella ymmärtää -.-

8 kommenttia:

  1. Oi vähän söpö toi Rihakvi! :D ♥

    VastaaPoista
  2. joo onk osul tullu kirjotus virhe tarkotakko kirahvia ?? tai m ikä on rihakvi

    VastaaPoista
  3. tinttu123/pandakarhu1, se Rihakvi on tuon otuksen nimi ;)

    VastaaPoista
  4. tinttu123/pandakarhu1 se on ite kesitty otus ja toi on en nimi

    VastaaPoista
  5. haluan että alkaisit lukemaan blogiani kun m luen sun

    VastaaPoista
  6. Joo moi ja miks et kirjoita enää mitään sun blogiin?

    VastaaPoista
  7. ähää en enää pelaa panfus ja lopetan myös tän blogin:D

    VastaaPoista